Lite de och sånt…

Minimig

Tjenahejsan!

Fredag igen. Tänk att den kommer troget varje vecka precis när man behöver den, så himla trevligt!

Sitter här och gör en backup av innehållet i min gamla telefon, för jag tänkte ju försöka mig på ett byte nu idag då. Håll tummarna för att det ska gå vägen… Tacktack!

I ugnen står aubergine på rostning. Ska göra nåt nytt för mig, men jag tror det kan bli gott.

Ungarna har ätit godis de fick av sin farbror och tittar nu på sina datorer. En kollar Bolibompa och den andra ser på filmer där folk spelar datorspel eller packar upp nya spel. Yeah…

Pippilotta

Och ett tips inför helgen kanske…
Tittar du på Netflix? Surfar du i antingen Mozillas Firefox eller Chrome?
Installera tillägget ”Media Hint” (googla!) i webbläsaren, vettja. Magiskt! 😉

Njut av helgen! I morgon tänker jag skura veranda. Yay…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Lite de och sånt…”

Kommentera

