Bäää och lite buuu

Nämen, så trevligt. Det är fredag!

Rött

Gick inom loppisen på hemväg. De här fina, röda sakerna har stått i fönstret ett tag och ropat på mig.
Till slut kunde jag inte motstå längre…

Och solglasögonen tänkte jag kunde vara bra att ha. Tänkte till och med leta ännu fler framöver, så jag kan placera ut i bilen, på landet och andra ställen där de kan behövas. Jag ser ju så dåligt när solen gassar, måste kisa så jag får huvudvärk.
Lika bra att vara beredd. 🙂

Blomman delade de ut på vår mataffär. Trevligt.
Men varför fick inte mannen som stod i kö innan mig nån?

I morgon ska jag jobba. Småtrist.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

