Ljuset!

Väntar ut ljuset

Det är ju redan bättre, bättre, bättre!
Att kunna ägna kvällar åt att vänta ut ljuset, inte vilja tända lampor förrän det är absolut nödvändigt.
Då känns sommaren närmare.

Att jag sen måste äta allergimedicin och gäspa mig igenom dagarna några månader framöver, det kan jag leva med.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Ljuset!”

  1. Ja, underbart är det! Kan tipsa om MSM (svavel i pulverform) som jag köpte efter att blivit tipsad av min massör. Jag har sluppit allt kli i ögonen och halsen, lite snorig och kli i näsan men det är en enorm skillnad mot hur det brukar vara! Det är bra mot en massa annat också, min mage är mycket bättre sen jag började med detta. Besk smak, men jag rör det med en c-brus.

Kommentera

