Skåpfint

Vi gjorde inte mycket i helgen.

Städsaker

Fast jag tog sköna promenader och sträckte och stretchade min rygg.
Det var gött!

Och på lördagen lyckades jag rensa och städa badrumsskåpet. Välbehövligt!

Städat skåp

Det känns väldigt privat att visa upp vad jag har där. Men det är ju inga hemligheter precis.

Städat skåp

Jo, jag har ett lite ohälsosamt beroende av tandborstar och tandkräm.
Men jag gillar helt enkelt att ha rena tänder.

Nu ska jag försöka byta ut mitt gamla smink mot nytt och fräscht också.
Det vore ju roligt att kunna sminka sig ibland.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Skåpfint”

  1. Vad skönt det är när man rensat så där! Och jag brukar också köpa på mig omärkligt stora förråd av tandkräm och schampo och tvål. Det känns tryggt på något vis.

  2. Precis så är det! Och även toapapper och hushållspapper och liknande. Mardrömmen är att vara utan toapapper!! 🙂

  3. LIte modigt men otroligt givande för mig att du vågade visa upp skåpet så där. Men det var ju verkligen fint 🙂 Jag har också problem med all tandkräm då jag envisas med att varje person i familjen ska ha en mugg var för tandborste och egen tandkräm. Och så har vi bara ett skåp så mitt smink ryms inte ens i badrummet 😦 Rensa badrummet vore en idé i helgen. Eller om jag ska utmana mig själv och ta köket..!

Kommentera

