Det blir många ändå

image

Två av alla de gratistidningar som kommer i brevlådan från olika företag.
Annars har jag sedan mer än ett år försökt sluta med magasin. De bara las på hög efter hög…
Så jag sa upp prenumerationerna och höll mig undan från tidningshyllorna.
Två gånger föll jag förra året, men i år är det noll gånger. Men hittar jag nåt på loppis så kan det hända att jag köper… 🙂

I sommar planerar jag att leta fram sparade högar och läsa igen. Det blir som nytt!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Det blir många ändå”

  1. Jag har också slutat med magasin. Jag får större och daglig inspiration och vackra vyer på bloggarna jag följer och hittar. I fåtöljen läser jag hellre en god bok. Jag har försökt ringa de däringa som ger ut gratistidningar och säga att jag inte vill ha med det funkar inte så säger de. Jag måste ringa till brevbäraren och jag tycker de har ett tungt arbete ändå som det är. Ska de komma ihåg vilka som vill och inte vill ha reklam också? Dumt för sopberget. :/

  2. Eller alltså, nej tack till reklam har jag redan så tidningarna går inte under reklam utan som typ … samhällsinformation typ? Men i alla fall.

  3. Jag antar det. Vi har inte heller reklam och jag är inte jätteförtjust i gratistidningar heller… Internet är gott nog!

Kommentera

