Lördagspeppig

Goddag, goddag… Idag är det lördag.
Har ni märkt att lusten och orken så smått börjar återvända nu? Det gör mig glad!

Semmelmuffin

Så idag surfade jag fram ett recept på semlemuffins och gjorde till vårt helgfika.
Erkännas ska att jag bytte oljan mot smält/brynt smör. För jag gillar det så mycket bättre!

Semmelmuffin

Och mandelmassan blandade jag som vanligt ut med inkråm och grädde.
Halleluja, liksom!! 😀

Äter götte

Lagom stora. Himla goda!
Och på loppisen hittade jag en röd kofta som piggar upp mig ännu mer.
Hejhopp!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

