En tråkdag i tråkfebruari

Skräpigt

De skräpar ner rätt ordentligt de där takläggarna. Fast sen när snön smält ser nog allt bättre ut…
Och taket kommer ju vara snyggast i stan!

Dagens

Februari är verkligen värsta tröttmånaden. Vi är ju inte sjuka eller så (Ta i trä!), men ändå lägrar sig svårmodet och tröttheten i varenda vrå här hemma. Dagarna på jobbet segar sig fram just nu och jag lever på hoppet om vårens återkomst!
Rätt praktiskt att ibland äta köpepizza och slippa matlagningen. Eftersom jag inte alls har nån inspiration att laga gott…

Hårfärg

Har laddat upp med hårfärg.
Hade tänkt vara modigare med nyansen, men det blev samma som innan.
Nu ska jag bara hitta ork och tid att färga håret också… Det där gråa piggar ju inte direkt upp.

Okej… På’t igen då. Nya, friska tag! Yay…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

