Mitt mys

Och ute snöar det

Ute snöar det. Hela tiden. Mer och mer.
Jag sitter vid köksfönstret en hel del. Mest för att jag kan sätta fötterna på elementet och värma dem. Och sen gillar jag att se ut.

Virkar

Fast mest tittar jag på ”Doctor Who”.
Och virkar.

Mums

Och så har jag ätit fyra såna här.

Det kallar jag lördagsmys! 😀

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Mitt mys”

  1. Å så mysigt! Men HUR får du tillfälle att göra detta – är barnen dina på annat håll ? Har du bundit fast dem nånstans ? 😉 Skruttan är expert på att leta upp mig och vill vara med, smaka, titta på annat…osv osv

  2. Den stora är stor nog att klara sig själv numera, och den lilla vill väldigt gärna hänga med den stora. Eller med pappa. Jag är inte så himla poppis. 🙂

Kommentera

