Alla väggar

Det är göttgöttgött…

Sista väggen

Alla väggar är klara! I god tid innan jul och advent.
Bara lite lister (foder!!) kvar runt hålet. De ligger på jobbet och väntar på att jag ska offra en rast på lite gering.
Det blir nog bra det.

Bra soffhörn

Soffan nyttjas väl. Mest i ena hörnet. Vi kanske ska skaffa oss nån slags fotpuff/pall och ha i andra hörnet. Så att vi inte sliter ut den för mycket på ett ställe. Det är ju alltid gött att lägga upp benen och mysa. 😀

Julfinerier

Julpyntandet är igång. Loppiskulor på loppisfat och några Julstjärnor på en julduk.
Sånt kommer man långt med.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

4 thoughts on “Alla väggar”

  1. Ditt hem är verkligen så där härligt hemtrevligt o mysigt. Långt från alla pretto inredningstidningar….på ett BRA sätt. Love it!

  2. Ahh, älskar sidenlindade julgranskulor! Brukar försöka få tag på några när det går till samlingen.

Kommentera

