Hål och färg

image

Nu har vi skaffat lite grejs till hålet i väggen. Innerbitar som ska fästas och målas röda och lampor till överkanten. Det återstår att köpa täcklister för att dölja kanten.

Men det blir bra det här!

image

Och så påbörjar vi lite väggmålning också. Vardagsrummet ska få tre olika färger på väggen. På lördag ska jag förhoppningsvis hinna måla den mörkbruna. Det blir bra det…

Och ungarna är hemma igen. Pigga och glada. Hade såklart knappt alls saknat oss. 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

