Helglata

Helgen fortsatte i lathetens tecken. Alla småförkylda och lite trötta. Vi har gjort närapå ingenting alls…

Bästa draken

Dottern har nog varit den piggaste av oss.
Hon har ritat drakar.
Så läskiga att jag aldrig skulle kunna göra något lika läskigt… Älskar den här!

Vad jag gjort i helgen

Teven har gått nonstop. Film och barnteve och diverse annat.
Jag har mest kollat på streamat på datorn. Börjat om på Doctor Who. Den är så bäst!!

(P.S. Om ni vill kolla på den där sidan jag har uppe så finns det massor av film och tv där. Och även massor av ”Orumsren” reklam och popup. Men tar man sig förbi allt det så är det ofta väldigt bra bild. Ju.)

Varm choklad

Och eftersom det ändå bara har regnat hela, hela helgen så har det inte varit så svårt att hålla oss inne. Fika och äta och ta det lugnt. Sånt måste man ju också få göra ibland.

Eller hur?

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

