För böckerna

Gör hyllor

På jobbet ligger just nu en hög med hyllplan. Jag ska fixa till de lite och sen ska de målas innan de får komma hem.

Och sen är det lite trixande innan de kommer upp också. Men det blir nog bra till slut.
Och är det så att de inte räcker, så finns planer på fler…

Den där hyllan med hål ska inte bli bokhylla, utan sitta ovanför köksfönstret. I hålen ska en ljusslingas ljus titta fram är det tänkt. Mysbelysning från ovan. Kan bli bra. Eller?

Den med ett snett hörn ska sitta över elementet i hallen. Jag tror det blir bra. Vi får se.

Nu tar jag helg. Som alltid väldigt välbehövligt. 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

