Påfyllning

Idag har det regnat och regnat. Tja, inget nån blir förvånad av tänker jag…

Vi tog en shoppingtur. Sonen var i stort behov av nya skor utan hål och det lyckades vi hitta. Yay!

Sen kollade vi in stans Kupan också. Det är nog mitt bäst fyndställe numera, för visserligen gillar jag Erikshjälpens bägge loppisar här i krokarna, men så gör också resten av kommunens invånare. Kupan är än så länge rätt oupptäckt. När vi kom vid tio var vi helt ensamma en stund. På Erikshjälpen brukar det vara kö långt innan det öppnar… Jaja. I-landsproblem.

Det här hittade jag idag:

Loppistavla

En till John Bauer som jag inte hade innan.

Loppisväggkorg

En väggkorg som passar utmärkt till att ha viktiga skolpapper i.

Burktorn

En till burk till ”The Tin Towers”. Den översta till höger.

Lite av det ena och det andra

Och en trähylla att pimpa, några dricksglas till landet, en ljussläckare och en skål.

Allt för 99 kr.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

