När man inte står ut!

Ni vet när man har en sån där dag när man inte STÅR UT EN SEKUND TILL!

En sån hade jag igår kväll.

Så plötsligt stod jag i källaren och målade en vägg.

Göra om

Okej… Så färgen tog slut efter ett tag. Och sen när dagsljuset kom så märkte jag att den nya färgen inte passade så bra den heller. Det ska vara mörkare och varmare färg. Så tillbaka till färgaffären.

Nylagt

Istället tog jag och rev ut den blåa heltäckningsmattan och lade in golvet vi köpt på jobbet i våras.
Nu ligger det där och tusan vilken skillnad! Nu tror jag att jag har lite mer tålamod med rummet…

Det ska ju till en massa mer innan det är klart. Förutom väggfärg funderar jag på att göra schabloner med guldfärg. Och det behövs mysigare belysning. Och en möblering som funkar. En del av möblerna ska ju ut på landet och andra ska helt bort. Men nu är i alla fall golvet BORTA!!

Yay! 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

One thought on “När man inte står ut!”

Kommentera

