Tak över våra huvuden

Vad gör ni då?

Vi sitter och ligger på verandan. Det regnar och vi BLIR INTE BLÖTA!
För vi har tak!!!

image

Det är så skönt så jag vet inte vad…
Vi har plockat fram alla våra utemöbler och kuddar och filtar. Nu ska här sittas ute!!

image

Och så har vi plockat fram lite fika också.

image

För nu ska det fikas! Här ute! På vår veranda. 🙂

image

Där i soffan ligger jag nu. Och här ligger jag kvar ett tag till.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Tak över våra huvuden”

Kommentera

