Längt

Idag blir det ”Hurra!” för min pappa som fyller 87!! Hurra!!

Och nu när min syster äntligen klämt ut sin minsta unge och jag blivit moster igen, så går jag och längtar efter att träffa ungen.
Han ser ut att vara gosigare än kattungar, hundvalpar och små ankungar kombinerat! *suck*

Istället kollar jag in bilder på mina egna ungar när de var små.
Och världens goaste! Såklart… 😉

Son

Bebisar alltså… Jag vill ju bara stoppa näsan in där och sniffa.

Dotter

Det finns inget bättre!

Nog för att mina ungar fortfarande är det finaste, men de är inte längre bebisar!!

Och nä, jag vill faktiskt inte ha fler barn…
Kanske om jag varit fem år yngre?
Men det är jag inte, sådeså!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Längt”

Kommentera

