Menlösa måndag

image

Jag vill inte vara en sån som klagar på vädret… Men just idag är det svårt att låta bli. Det har öst ner konstant i ett dygn!!

Och dessutom känns det som förkylning på gång… *gnäll*

image

Jag sneglar på strösslet och tänker att det finns glass i frysen…

image

Och så stickar jag. Ett par små byxor.

Fast emellanåt går vi också ner i förrådet och rensar bland alla saker. Ska bli skönt att få bort den jättehög vi har till loppis. Förhoppningsvis kommer semestern bli mer semestrig med en sån sak avklarad.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

