Fyndtorsdag

Jag har ju varit ledig idag. Från jobbet, inte från barnen. 😉

På förmiddagen tog vi promenad/sparkcykeltur till stan och besökte biblan, köpte färg till landet, kaka att mumsa på, tidningar till barnen och till sist gjorde vi ett besök på RK-loppisen.

Inte kom vi tomhänta därifrån inte…

Fat och sked

Två små, turkosa fat och en sked till köket.

Mina klänningar

Två somriga klänningar till mig.
Jag har inte provat dem, så jag har alltså ingen som helst aning om de passar. Men vi låtsas det…

Dotters klänningar

Och dottern fick fem klänningar!
Gissa om hon var glad! Och gissa hur mycket extra glad hon blev av Hello Kitty! 🙂

Älskar loppis, det gör jag ”vejjkiggen”, som dotter skulle säga.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

4 thoughts on “Fyndtorsdag”

  1. Röda Korset Huskvarna? Jag har nämligen lämnat in två sådana fat där, och de kommer från Yves Rocher… hoppas att det inte förstör fyndkänslan för dig…

  2. Just nu minns jag inte men det var det säkert. Och fynd är fynd när man tycker det är vackert ju! 🙂

Kommentera

