Vad är på gång?

image

I morse mötte vi FEM såna här jättesnigelsnäckor på väg till dagmamma/fritids! Närapå en decimeter långa…

Jag gillar inte sniglar vanligtvis, och när de ser ut så här känns det lite som att vara med i en skräckfilm. Jag har vaga barndomsminnen av superjättesniglar i nån tv-film…
*ryyyys*

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 thoughts on “Vad är på gång?”

  1. Vi sov faktiskt en natt i Huskvarna hos våra vänner men vi hade bestämt att denna gång ha fokus mer på familjen och mindre på loppisspringande :-). Men ojoj vilka sniglar ni har! Vi märkte också en hel del tjocka baddare under vår resa, sådana finns inte alls hos oss så barnen var mycket fascinerade!

Kommentera

