Inga problem

image

Det här lilla huset. Det är så fint! Snart har vi bott här i två år och jag blir bara mer och mer förtjust… Ju fler ändringar vi gör för att få det att bättre passa oss gör att jag trivs bättre och bättre. Och det är ingen större risk att vi får slut på saker att fixa heller. Vi har åratals med jobb framför oss. Och lika bra är det, jag är så dålig på att vila utan att använda kropp och händer under tiden. Och när vi verkligen vill koppla av, då åker vi till landet och jobbar där istället. Hur man än ser på saken… De eventuella problem vi har här i livet, de är lyxproblem.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

One thought on “Inga problem”

Kommentera

