Rörigt

image

Svårt att tro när man ser det på bild, men detta är världens mumsigaste röra!!

En selleristav och en liten burk kikärtor mixas. Blanda med en burk tonfisk i vatten, en liten burk creme fraiche och en stor sked majonnäs. Krydda. Jag använder Herbamare.
Ät på macka eller till vad som helst. Vi ska stoppa den i pitabröd med en massa grönsaker till. Möms!!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Rörigt”

  1. Hej,
    så gott det låter, och enkelt!
    Det här måste jag prova.
    Hälsningar
    Helén i Skåne

Kommentera

