Stuggöra

image

Den bästa kompis man kan ha en städdag. Vilken tur att vi kom ihåg att ta med oss nya påsar!

image

Maken har haft demolering på schemat. Barnen har ju fått en ny stuga av farmor, så vi sätter upp den istället. Piece of cake! 😉

image

Mycket att diska blir det. Och en hel del i loppishögen. Precis som hemma så byter vi nya inköp från loppis mot sånt vi kör dit. Återvinning jorrå.

image

Fast hela detta skåp är kvar. Och hela övervåningen. Och HELA Pettra! Puh!

image

Fina blommigheter i köket. Och rena är de också.

image

Dagens version av skafferi. Med svärfars servetter. Praktiskt med burkar eftersom vi har små besökare om nätterna.

image

Stickning är med. Tar lite rast ibland och stickar nåt varv. Till kvällen blir det många fler.

Jaha. Då ska jag ut och leta uppkoppling så jag kan ladda upp då.
Trevlig helg!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

