Stickig och nöjd

Bebismössa

Det är så kul att ha lite stickat på gång igen! Tänkte inte på hur mycket jag saknat det…

Och jag älskar det här alpackagarnet, mjukt och gosigt och varmt. Och så kliar det inte ett endaste dugg. Mycket passande för en liten bebis.

Om nån undrar så är det en sån här mössa det ska bli. Till min systers bebis.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

One thought on “Stickig och nöjd”

Kommentera

