En söndag i skogen

Idag tog vi en upptäcktspromenad. Det är när sonen får bestämma vägen…

Vi hamnade till slut i skogen

Skogspromenad

Innan vi gick in där poserade barnen för fotografering. Så naturligt som bara de kan!

Skogspromenad

I skogen hittade vi en koja. Lycka!

Skogspromenad

Dottern provsatt i några minuter. Hon såg mycket nöjd ut med resultatet.

Skogspromenad

En annan hittade en väg uppåt i livet…

Skogspromenad

Själv hittade jag en gren som passade mig perfekt.
Där kunde jag sitta och dingla med benen ett tag.

Sen gick vi hem, åt godis och försökte trötta ut oss… Gääääsp!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

