Påskdags

Påskliljor

Åh, det har varit ljuvligt med en ledig dag.
Sådär ledigt som det bara är när man speciellt ”tar ledigt från jobbet”.

Vår ute och inne

Det ser ut som vår ute.
Men det är kallare än det ser ut, bättre att hålla sig inne.

Min hög

Jag gör mig redo att plantera om det där i förra bilden…
Och så har jag litet annat att pyssla med också. Nån gång.

Stök

Det är fler som pysslar och rör till det och sen bara går…

Pyssel

Det pyssliga skåpet. Jag har för mig att jag ordnade till det för ett tag sen…

Påskpyntat

Nåja, här blir påsk oavsett.
Och idag gjorde jag biskvier. Med smörkräm och choklad.
Bättre än köpekaka, men inga direkta höjdare… tycker jag.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

