Tre numera

Tre

Igår kväll, strax efter åtta, blev hon tre.
Hela julen och nu på födelsedagen, har hon fått presenter med ”Hello Kitty”, Pino, böcker och sånt man klär ut sig med. Hon har haft bra dagar.

Kitty

När hon vaknade på morgonen var det Kittytårta som önskades. Jag var inte riktigt förberedd, så det blev en Kitty av glasyr. Det skulle väl varit rosa marsipanlock egentligen, men det blev rätt bra ändå.

Hon gillade den. Jo!

Och trots den sura minen, så var tårtan poppis.
Det var sången vi sjöng som var hemsk… 😉

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

3 thoughts on “Tre numera”

  1. Stora tjejen! Bedårande söt med sin allvarliga min. Tårtan hade du verkligen lyckats göra fin.

    Gott nytt år till dig och din familj. Har följt dig från och till sedan strax innan din son föddes. många år blir det.

    Kram!

  2. Supergulligt! Hon är så söööt! Som Cicci har jag hängt med länge 🙂 Det var innan ni gifte er, och du skrev om förberedelserna där… Vad himla fort åren går. Kram och Gott Nytt År!

Kommentera

