Ännu en sjuk dag

Jag i köket

Här står jag och försöker ta ett kort där jag inte ser ut att ha världens största huvud… Svårt!

Men fint kök i bakgrunden. Och ”bara lite list” kvar. 🙂

Naglar

Idag har jag strukit tvätt som matchat mina naglar.

Piggare

Dottern har varit piggare än på länge.
Fortfarande hostig och lite gnällig, men nu är hon i alla fall hungrig igen!

Två sjuka

De andra två familjemedlemmarna hänger mest här. Är de någorlunda pigga så spelar de Monopol på telefonen/podden mot varann. Annars sover de. Just nu har dottern gjort dem sällskap.

Rutor

Jag har räknat mina rutor. Har sextio kvar till de hundrafemtio jag vill ha.

Det var lite av min glamorösa dag det. Senare i e.m. ska jag klippa mig. Hurra!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

