Friskare och skåp

Så var den magsjukan gjord då. Fast juryn är fortfarande ute när det gäller barn och man, så idag är jag också hemma och äter mig stark och kollar att ungarna mår bra. I morgon är det vanlig fredag igen. Och förhoppningsvis lååångt till nästa sjukomgång!

Nåja, jag kan ju lika gärna visa upp lite kök. För det gör jag ju inte så ofta. *höhö*

Skåpinsida före

Insidan på nygamlaskåpet var inte så kul. Sidorna var nymålade, men ryggen lämnade jag ogjord. Det kunde bli lite tapetsering tänkte jag.

Skåpinsida efter

Så nu är den fin inuti med samma tapet som på väggen och nymålade hyllor.
Då är det bara att komma på vad som ska placeras i skåpet. Men det löser sig väl efterhand.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

