Mera kök

Idag hade vi lite ”happy dance” här hemma.
Luckorna på skafferiet är äntligen på plats!

Luckor

Helt plötsligt känns köket nästa lite ”tomt” när inte allt syns längre. Det är tur att de där hyllorna finns så det blir lite liv och rörelse.
Och jag kommer definitivt att ta tag i att fixa lådor och bakbord direkt efter nyår sen. Jag har redan planerat att göra nya handtag i ek till lådorna. Det blir nog bra det.

Skoltavlan

Och så jag har målat ramen till den lilla loppisfyndade skoltavlan vit, så nu får den stå på bänken tills en bra plats att spika upp den hittats.

Fina lampan

Och så den fina, gamla taklampan då. Tjusig, eller hur?
Den fick vi ärva. Tur för oss!

Taklist på schemat nästa vecka. Oh yes…

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

1 thought on “Mera kök”

Kommentera

