Peppdag

image

Och så var det ny vecka igen och jag peppar med pepparkakor. Sånt funkar väl?!

Maken gillar inte pepparkakor!!! Jag förstår inte hur han funkar!?

Och hur kommer det sig att samma sak kan kännas helt olika?

När jag tänker att det är mer än en månad kvar till vintersolståndet känns det väldigt långt bort… Men när jag tänker att det är mindre än två månader kvar till julafton så får jag hjärtsnörp och lite svårt att andas. Det är ju alldeles snaaart!!!

Jag ska köpa klapparna på nätet i år. Jo det ska jag. Ska bara vänta lite… Ta det sen… När jag har gott om tid och ork. Jomen.

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

One thought on “Peppdag”

  1. Åh, vilken bra julklapp! 🙂
    Visst är det bäst att intressen går att överföra till rakt nedstigande led! Det blir så roligt när man kan pyssla och roa sig tillsammans!

    Tack för presenttips!

Kommentera

