Lördagsfyndat

Fåtölj

När maken kom hem efter lördagsjobbandet, inventering, tog vi en tur till stora stan. Såklart hamnade jag på en loppis. Köpte en osthyvel, en karott, en lykta och en korgstol. Dottern köpte en väska.
Bra att ha alltihop!

Nygamla möbler

Den ”nya” fåtöljen är ju lite större än de vi redan har, men det gör ju inget. Man kan mixa lite, eller hur?

Nu ska jag lägga mig raklång en stund innan jag tar en match med lister, dammsugare, mattpiskare och allt annat…
Tjing!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

Kommentera

