En liten resa

Vi har haft en liten minisemester. Besökt sonens morfar och hans fruga. Sonen hade kul som vanligt och badade, lekte, åkte karusell, åt lite godis, roade och oroade…
Jag hoppas och tror att vi är välkomna tillbaka. 🙂

Karusell

”Åka karusell… å äta karamell…”
Ett tåg! Tåg är bäst! Speciellt om det är Thomas Tåget och hans vänner.

Sen så hittade han ett fint lok på loppis som han numera har med sig överallt och visar upp för alla som han tycker vill se det. Som kassörskan på Ica, han som säljer jordgubbar och hon som plockar upp varor inne i Ica. Jodå, de vill se den! Och de är snälla människor, som pliktfyllt beundrar loket han plockar fram ur påsen och visar upp. Hurra, för snälla beundrare! 🙂

Genom skogen

Plocka blommor och bli myggbiten. Den killen är lik sin far, stackaren. De får myggbett av storlek böldpest, som kliar och jäklas i dagar efteråt…
Själv får jag aldrig myggbett! (Ta i trä!) Hur skönt som helst! 🙂

EM är igång

Det är nån slags fotbollsturnering på gång… Har jag hört. 😉

På väg till badet. Igen. Bada, bada, bada!
Han hade nog helst badat hela dagarna om han fått bestämma själv…
Och han kan simma, johodå! Fast vi ska nog ta en liten simkurs snart ändå. 🙂

Själv har jag mördat minst tio sniglar i helgen. Klippt av dem huvudet bara… Snipp!
Jag kan vara rent jävulsk ibland. 😉