Hemgjort mys

Igår kväll var jag effektiv och gjorde kvällens fredagsmys.

Fredagsmys

Det blev banangodis som jag hittade recept på hos ”Tedags hos Tant Ninette”.
Jag tog i lite mer med cocosflingorna… Det blir mindre kladdigt inbillar jag mig.

Dessutom gjorde jag Chokladglassmet som vi ska köra i glassmaskinen sen.
Mums för hemgjord glass!

Kan kvällen bli annat än bra? 🙂

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

2 reaktioner till “Hemgjort mys”

  1. Vad kul att du gillade receptet! Blev dom mindre kladdiga? Ser gott ut hursomhelst, jag har alldeles fått fnatt på dom här bananbitarna, äter dom nästan varje dag 🙂

  2. Tja… jag har ju inget att jämföra med, men efter att de stått framme en halvtimme eller så, så var de fortfarande rätt så okladdiga. 🙂

Lämna en kommentar