”Pay it forward”

Jag var en av de tre första hos Meandmyhome! Lucky me! 🙂
Så nu är det dags för mig att göra likadant och lova bort tre presenter. Nån som är sugen?

Här är texten som gäller:

”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

Alltså, de tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg får present av mig. Inom ett år! Enda kravet är att du själv ska ha en blogg och på denna göra likadant.

Pling plång, sätt igång!

Författare: effy

Det handlar mest om stickning, om garn, om pyssel... Jag behöver ett ställe för mina stickiga funderingar och trassliga tankar. Jag samlar alla de sorters pyssel jag pysslar med, och ibland lite andra tankar också... Om jag har några! ;)

4 reaktioner till “”Pay it forward””

  1. Jag antar också gärna utmaningen. Jag ska ändå ha ”pyssla mera” som nyårslöfte, så då får jag en morot här att faktiskt ta tag i att pyssla lite mer.

Lämna en kommentar